Zlepši si fyzičku!

26. srpna 2012 v 11:30 | Pája |  Sport


BEAUTY & FIT: Zlepši si fyzičku! - foto

Rozhodla ses, že se hodíš přes zimu do formy? Nabízíme ti posilovací cviky na nejdůležitější partie. 20 minut denně a do měsíce uvidíš výsledky!

Posílené paže

Když už si při cvičení vzpomeneš na paže, nezapomeň posílit obě strany - horní biceps a spodní sval triceps.

POSILOVÁNÍ TRICEPSŮ

Na tricepsy se zapomíná nejčastěji. Procvičíš je jedině cíleně (na rozdíl od bicepsů, které posiluješ třeba už jen tím, že neseš tašky s nákupem). Stačí, když se posadíš na židli, jednu ruku vzpažíš a předloktí pak ohýbáš dolů za hlavu a zpět. To opakuj ve třech sadách po patnácti. Pokud nemáš činky, vystačíš si s pet-lahvemi s vodou, ale jestli se posilování rukou chceš věnovat pravidelně, vyplatí se činky si koupit.

RAMENA

Pamatovat bys měla i na ramena. Vem si k ruce činky (ty nejlehčí) a boxuj s nimi. Také můžeš zvedat každou ruku s činkou zvlášť. Postav se rovně, paže pokrč, dej k tělu, a střídavě je pokrčené zvedej do úrovně ramen. To samé si dej i do stran (opakování: 3x 15 na každou ruku). Bicepsy naproti tomu zvládnou větší zátěž, nemusíš se bát, že by ti moc narostly.
Posílíš je i klasickým klikem, kdy lokty pokrčených paží budou směřovat do strany.



Pevná prsa

Cvik na posílení prsních svalů je jednoduchý, ale přímo zázračný. Těš se na krásně zpevněné poprsí!

CVIČENÍ PRSOU

Prsa jako taková netvoří svaly, ale svaly jsou uložené pod nimi - a ty můžeš posílit. Potřebuješ k tomu pouze tenisový míček nebo malý nafukovací overball. Záda drž rovně, mezi dlaně si vlož tenisák a paže zvedni do úrovně prsou.
Teď už jen stačí míček stlačovat rukama z obou stran. Vyvíjej na míček tlak po dobu dvou vteřin a poté povol (opakování: 4x 15).

BOXOVÁNÍM KE KRÁSE

Nemusíš být zrovna drsná boxerka jako Hilary Swank ve filmu Million Dollar Baby, ale stačí, když se alespoň občas nebudeš bát pořádně si bouchnout do boxovacího pytle. Zbavíš se případného napětí a stresu (jestli tě někdo štve, stačí si toho člověka představit místo pytle a hned se ti uleví), získáš skvělou kondičku a dobrou náladu. Jde o velice náročnou aerobní činnost (tzn. pěkně se u toho zapotíš), ale za tu dřinu to určitě stojí.
Budeš lépe vypadat, cítit se a hlavně se i v případě potřeby ubráníš.


Pekáč buchet

Zařaď do svého plánu tyhle cviky a tvoje bříško bude super vypracované!

CVIČENÍ BŘICHA

Lehni si na záda, nohy si dej na židli a ruce za hlavu. Zvedni trup ze země jen trochu, abys cítila, jak ti břišní svaly pracují, chvilku vydrž a povol - vrať se zpátky na podložku (opakování: 3x 15).

ZÁBAVNÉ TOČENÍ OBRUČÍ

Co je velkým nepřítelem špeků? Obruč, která se točí kolem pasu! Ve stoje mírně pokrč nohy (do šíře boků) a toč obručí dvě minuty. Nevadí, když ti to hned nepůjde. Chce to cvik a trpělivost. Odpočiň si a cvičení opakuj 5x. Při tomhle cviku pracují hlavně příčné břišní svaly. Uvidíš, že je budeš ráno poté cítit.


Štíhlé nohy

Pořiď si švihadlo a do schodů choď po dvou. Výsledek se dostaví už brzy a ty budeš mít neodolatelné nožky!

CVIČENÍ NOHOU

Lehni si na bok, podepři se loktem jedné ruky a druhou ruku nech položenou před tělem. Horní nohu zvedni, napni a kmitej s ní (bez toho, abys ji položila) nahoru a dolů (opakování: 3x 25 na každou nohu).


Sexy zadek

Naším nejoblíbenějším cvikem je tenhle na zadek. Dokáže zformovat naprosto výstavní pozadí!

CVIČENÍ POZADÍ

Jedním z účinných cviků na zadek je zvedání pánve. Lehni si na záda, pokrč nohy a ruce polož podél těla. Zvedni zadek co nejvýše můžeš, ale ramena musí zůstat na zemi. Chvíli vydrž a povol (opakování: 4x 20).

HRAVÉ ŠVIHADLO

Vyzkoušený recept na posilování nohou je skákání přes švihadlo. Jedná se o jednu z nejúčinnějších činností, jak spálit kalorie! Skákej na jedné noze celou jednu minutu, druhou nohu měj přitom zvednutou skoro až k hýždím. Pokud to zvládneš (je to dost náročné), tak si na každou nohu zacvič aspoň 4 série. Po každém posilování si nohy protáhni - můžeš třeba v leže pomocí švihadla.


PÉČE O POKOŽKU


Každý večer si masíruj hýždě speciální žínkou či jinou masážní pomůckou a potom také zeštíhlujícím krémem nebo olejíčkem směrem zezdola nahoru. Prospěje to hýžďové tkáni a umožní lepší cirkulaci krve v této části těla. Pokud tě trápí i strie, použij zeštíhlující krém, který je určený přímo pro boj proti nim. S již viditelnými striemi si poradí bohužel už jen laser.


CELULITIDA ANEB "POMERANČOVÁ KŮŽE"

Hrbolatá, dolíčkovitá kůže, podobná kůře pomeranče trápí většinu z nás. Určité části těla, jako stehna a hýždě, patří k těm nejproblematičtějším partiím. Samozřejmě je lepší celulitidě předcházet, ale když už se objeví, tak se s ní dá poměrně úspěšně bojovat. Jak?
Pokus se svou váhu udržovat v normálních mezích - a pokud možno se vyhni rychlému váhovému přírůstku (při tom ti může i popraskat kůže a udělat se na ní tzv. strie). Pravidelně sportuj, jez 5x denně v menších porcích (zdravé potraviny), omez pití alkoholických a kofeinových nápojů, ale zato pij hodně vody (alespoň 2 litry denně). Pokud ani tohle všechno nezabere a pomerančová kůže ne a ne zmizet, dopřej pokožce důkladnou masáž, která zlepší krevní i mízní oběh.

Vaše...


 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 x x | Web | 26. srpna 2012 v 11:40 | Reagovat

Určitě vyskouším:D
Ahoj. Promiň že otravuju, ale přihlásíš se u mě na blogu do GIWEWAY? jen vyplníš přihlášku do komentáře a já potom vylosuju 3 lidi a těm pošlu ceny poštou. Poštovné se neplatí.. :)

2 Jane Rose / SBéčko :-* / Jane Rose / SBéčko :-* / | Web | 27. srpna 2012 v 21:32 | Reagovat

JÁ CVIČÍM SKORO KAŽDÝ DEN UŽ NĚKOLIK LET :)

3 toofunny (T) toofunny (T) | Web | 28. srpna 2012 v 13:23 | Reagovat

Se bude hodit :D.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama