Jsem zpátky z dovolené!!!

20. srpna 2012 v 18:54 | Pája |

Jsem zpátky!!!

Byla jsem na dovolené v Chorvatsku.. :) Moc se omlouvám, že jsem neobíhala affs atd..(snad se nezlobíte..) Teď vám popíšu všechny dny..

Odjezd: Všichni jsme se sešli v Praze, ale někteří nastupovali už v Teplicích, Ústí nad Labem.. Čekali jsme tam asi jednu hodinu.. Hned jak jsem uviděla náš autobus myslela jsem, že vtom autobuse umřu..:// Byl hrozně malý.. A hlavně vedle mě seděla má sestra Týna.. Týna měla tu výhodu, že spala u okna.. (My jsmě odjížděli asi v 21:00.) Ale naštěstí jsem aspoň 1. hodinu spala.. Řidič zastavoval na benzínkách, takže máma vždycky se mě ptala jestli nechci na záchod.. Já jsem raději šla jen kvůli tomu aby mi máma něco koupila, ale taky jsem šla s ní na záchod.. Potom až jsme se vyčůraly tak mi máma koupila zmrzku..:) Ale přestávku jsme měli asi na 20 minut.. Takže to rychle uteklo.. Nasedly jsme si zpátky do autobusu a jeli... Já jsem potom usnula a vzbudila jsem se až ráno.. Potom jsme už byli v Chorvatsku..:)

1. den: Vystoupili jsme z autobusu a řekli nám jakou máme mít chatku..(jeli jsme do kempu, takže tam byly chatky a měli jsme si mít nádobí sami a taky vařit..) Hned jsme si vybalily a potom jsme si oblíkly plavky..(my jsme jeli jenom já, ségra Týna, ségra Elda, mamka a babička.) A potom jsme šly do moře a tam jsme byly asi 4 hodiny..:D A večer jsme šli do města na zmrzlinu.. Zmrzlina byla hrozně velká asi tak 4x větší než tady..:) A potom jsme šli domů vyčistit si zuby..(My už jsme byly vykoupané, protože tam byly sprchy, takže hned jak jsme odešly od moře šly jsme se opláchnout od slané vody..) A potom jsem hned šla spát..

2.den: Ráno mě vzbudila babička, protože už to nevydržela v tom vedru..(bylo tam asi kolem 38 stupňů..) A vlastně měli jsme jít s naší průvodkyní na širé moře.. Tak to bylo hrozně pěkné a byl tam podmořský svět.. :) Až jsme došly domů hned potom jsme šly zase do moře... Byla tam hrozně velká klouzačka, takže já jsem tam hned musela jít.. :D A večer jsme šly zase na zmrzku.. :)

3.den: Ráno mě babička zase vzbudila.. Šla jsem do koupelny která byla od nás asi 50 metrů.. A tam jsem si vyčistila zuby...Potom jsem se nasnídala. A šly jsme do moře a byly jsem tam až do večera.. A večer jsme šly do města na zmrzku..

4.den: Ráno jsem se vzbudila brzo, protože jsme měli jet lodí na výlet na nějaký ostrov.. Šla jsem do koupelny a tam jsem si vyčistila zuby a vrátila jsem se do chatky.. Potom nás odvezl taxík až na přístav a tam jsme byly jako první.. Měly jsme dřevěnou loď .. Až jsme byli všichni tak jsme vyjeli.. Cestou jsme vyděli delfíny.. Až nás loď vyvezla až na druhý ostrov šly jsme se koupat a já jsem chytila první sardinku a vzala jsem pár kamínků pro tátu do skalky.. Cestou zpátky jsme skákali z lodě teda vlastně jenom já z naší rodiny, protože se asi bály, nebo se jim nechtělo do vody.. Až jsme byly zpátky šly jsme si chvilku dáchnout.. A večer jsme šly zase na zmrzku..

5.den: Ráno mě babička vzbudila.. Šla jsem do koupelny se umít.. Potom jsme šly do moře a byly jsme tam až do večera.. A večer jsme šly na zmrzku a mě po ní bylo špatně, takže jsem se poblila..:// Ale zvracela jsem asi jenom 10 vteřin.. :DD A potom jsem se cítila jako normálně... A šly jsme na diskotéku a tam bylo takové divadlo a tam dělali scénky jako u Partičky .. :DD Bylo fakt nádherné.. A potom jsme šly domů..(chatky)..

6.den: Každý den mě vzbudila babička a potom jsem šla do koupelny.. :D Potom jsme šly do moře a tam jsme byly až zase do večera.. Večer jsme šly na disko a tam tancovali street dance, tango, vals a nějakou modernu a břisní tance.. A koupily mi nádherné šaty... :)

7.den: Babička mě zase vzbudila a šla jsem do koupelny.. Potom jsme šly do moře a tam jsme byly až do večera :D.. Večer nás máma pozvala na večeři do restauraci.. Já jsem si dala pizzu a ostatní si daly rybu.. Potom jsme šly do chatky a šly spát.. Jo a vlastně jsem přečetla 2 knížky..

8.den: Ráno mě vzbudily asi v 7:00, protože jsme se musely vypakovat, protože tam přijeli jiný lidé.. Tak jsme se nasnídaly a vypakovaly.. A potom jsme šly do moře a byly jsme tam až do večera.. A nějak v 21:00 jsme měli jet zpátky do Česka.. Přijel pro nás dvoupatrový autobus.. :)) Takže jsme tam šly a odnesli kufry.. Nejdřív se mnou seděla Týna, ale ta chtěla sedět u okna, ale ona tam seděla minulou jízdu, takže já jsem jí nepostila a ona potom seděla s babičkou ..:))))) Takže já jsem měla celý sedačky pro sebe :DD :))) A dobře se tam spalo.. Ráno mi máma koupila zmrzku a colu.. :DD A teď jsem tady a píšu. :DDDD Jsem celkem unavená..
Budou i fotky :))

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.